Thursday, April 9, 2009

Megamouth 41

There are only 40 of it around the world, why they want to kill it? Aghhhhhh, pity Megamouth Shark! 7 out of 40 are discovered around Philippine, now left 6 after the pity one eaten by local fishermen! What a sad case! L Project Megamouth 41, what r u doing? Local community, what have u done???

17 comments:

Chi Leong said...

那些人很可恶

Akira 思胜 said...

可怜的海底生物啊, 竟然就这样被吃了...

Shin said...

你的背景音樂配合這張圖片,讓我有種莫名的感傷。

Vincent Cho said...

这么好吃?@_@

fufu said...

shark fin... yum yum yummy >.<

summer said...

杜绝吃鱼翅~

Vivian Ng said...

可怜~~~

戴伦 said...

竟然连濒临绝种的动物下其手,真的太没人性了。

KazkiBear said...

我回来了~~~想我吧?
我很想你哦~呵呵

对了~这些海洋动物我也有读到,真的很想保护它们,这是我办不到~唉

Live2Think said...

DARN. Education! Education! What's wrong with us human beings?

zzhen said...

少吃為妙!!

Kuntong said...

damn it...thy r evil!

Kuntong said...

damn it...thy r evil!

Kai and Baobei said...

that my goal, 我觉得 ... 可能那些渔民不知道那是频临绝种的鲨鱼类 .. 总比华人好吧,明知其理却还是不改!

Akira, 我看到这新闻时真的很心痛,感觉想把之前吃的鱼翅吐出来.

Shin, 平时我也没什么感触,但不知道为什么这件事好像让我醒来了..

Kai and Baobei said...

vincent, 我也不明白,可能渔民也是为了生活吧 ..

fufu, we both should stop to consume it in future (-_-)" im regret ....

summer, 一起实行吧,我的婚宴应该不会有这道菜,除非老人家坚持要(因该不会,可以说服他们)

Kai and Baobei said...

vivian, 那血流成河的场景让人心惊和心痛。我们的确忽略了很多生命价值。

戴伦,或许他们也不知道那是受保护的鱼类,唉 .. 教育工作做得不够 ...

KazkiBear, OIII !! 还好吗?这里还好,还是一样,每天公司生活 :P 当然想咯,你都没有写情信给我~ 害我痴痴地等,kekeke! 我们办得到,少吃或不吃就好了。

Kai and Baobei said...

Live2Think,agreed!!! education is the key issue!! 'human', a cruel species !!

龍貓, 我告诉自己不再吃了。

kuntong, im evil too ... (-_-)" i ate a lots too :(